Náplň práce IT Technik - Technická podpora
Misia
Technická podpora a servis zákazníkom, technickému tímu a manažmentu.
Popis pracovnej pozície
IT Technik pre Technickú podporu je riešiteľom technických problémov súvisiacich s dodanou IT technikou a technológiou. Zabezpečuje servis, před- a popredajnú podporu zákazníkov, môže sa vyskytnúť v pozícii konzultanta pri navrhovaní nových riešení. Je znalcom dodávanej techniky a technológie.
Typické činnosti
- riešenie technických problémov
- servisné zásahy
- inštalácia a sprevádzkovanie SW a HW produktov a technológií, ich upgradovanie
- údržba a administrácia dodanej techniky a technológie
- príprava technických riešení a služieb
- komunikácia so zákazníkmi a technické konzultácie
- dokumentovanie problémov a ich riešení
- školenie zákazníkov/partnerov/obchodníkov o produktoch, technických službách, technológiách, trendoch
Ďalšie činnosti
- účasť na obchodných/akvizičných projektoch a tendroch
- podpora a analytická práca pri zavádzaní nových produktov a ich upgradov
Vyžadované znalosti
- prehľad a orientácia v oblasti IT
- vodičský preukaz
- znalosť vybraných IT technológií
- skúsenosť s inštaláciou a konfiguráciou IT techniky
Vyžadované skúsenosti
- komunikačné schopnosti
- obchodné zručnosti
Osobnostné požiadavky
- spoľahlivosť
- dôslednosť
- tímová práca
- flexibilita
Požadované vzdelanie
- vysokoškolské vzdelanie technického smeru
- stredoškolské vzdelanie technického smeru
Pracovné pozície s podobnou náplňou práce
- IT Technik - Servis/Opravy