Náplň práce IT Technik - Servis/Opravy
Misia
Inštalácia IT techniky a následne jej servis pre zákazníkov, spokojnosť zákaznika.
Popis pracovnej pozície
IT Technik pre Servis/Opravy zabezpečuje inštaláciu novo nadobudnutej IT techniky, činnosti spojené s realizáciou záručného a pozáručného servisu, nadštandardné mimozáručné činnosti pre zákazníkov v závislosti od dohodnutých obchodných podmienok. V prípade väčších dodávateľských projektov sa zúčastňuje na príprave a realizácii rolloutu techniky. Veľkú časť svojej práce vykonáva u zákazníka, dôležitým aspektom jeho práce je preto orientácia na zákazníka - zmysel pre službu zákazníkovi.
Typické činnosti
- montáž, inštalácia a sprevádzkovanie novej IT techniky, či už špeciálnej alebo všeobecnej ako sú PC, servre, LAN, periférne zariadenia ako napr. tlačiarne, kopírky, modemy, skenery, video konferenčná technika
- inštalácia operačných systémov a rôznych SW aplikácií
- servisné zásahy, údržba, profylaxia HW a SW v mieste inštalácie a/alebo v servisnom stredisku
- diagnostika a oprava IT zariadení
- upgradovanie HW, reinštalácia a konfigurovanie SW
- údržba komplexných IT systémov
- bezpečnostné previerky – testovanie stupňa bezpečnostnej ochrany
- hotline servis
Ďalšie činnosti
- poskytovanie konzultácií zákazníkom a internému obchodnému oddeleniu
- školenie mladších členov tímu
- plánovanie, zvlášť pri väčších zakázkach / rollout projektoch
Vyžadované znalosti
- technické znalosti a zručnosti
- prehľad a orientácia v oblasti IT
- vodičský preukaz
Vyžadované skúsenosti
- komunikačné schopnosti
- obchodné zručnosti
Osobnostné požiadavky
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
- samostatnosť
- dôslednosť
- zmysel pre službu zákazníkovi
- slušné a reprezentatívne vystupovanie
Požadované vzdelanie
- stredoškolské so zameraním na elektrotechniku
- vysokoškolské so zameraním na elektrotechniku